راهنمایی قدم به قدم برای آنلاین شاپ با سرمایه کم + تجربه خودم 💎

آنلاین شاپ با سرمایه کم

بهت قول میدم این مقاله کامل ترین مطلبیه که برای رسوندن فروشگاه اینترنتی به درآمد، نوشته شده. که بر اساس تجربه خودم نوشتم و تو دیگه احتیاج به آزمون و خطا نداری. من خودم در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشتم و با سایت های فروشگاهی و پیج های اینستاگرامی مختلفی همکاری داشتم و با چالش های این حوزه آشنام.

مشاوره رایگان هم خواستی لطفا فقط از طریق فرم زیر شمارت رو بزار و با شماره های پشتیبانی تماس نگیر ❤️

اگر برای راه اندازی آنلاین شاپ راهنمایی احتیاج داری در کادر زیر شمارت رو بزار یک مشاوره رایگان بگیر

اگر در حال حاضر آنلاین شاپ داری برو قدم سوم رو مطالعه کن 

 

قدم اول 

انتخاب محصول با حاشیه سود مناسب

خیلی از دوستانی که در این حوزه وارد میشن، شروع کار اصلا به حاشیه سود توجه نمیکنن.در ادامه فعالیتشون هر چند سفارش دارن ولی چون حاشیه سود کمه نمیتونن درآمد خوبی کسب کنن و اکثرا به مرحله ای میرسن که انگیزه ای برای ادامه دادن ندارن. حاشیه سود کم برای کسانی خوبه که رسانه ی بزرگ و همچنین سرمایه خوبی برای تبلیغات دارن، و میتونن تعداد سفارش های زیادی بگیرن.به مثال زیر توجه کنید.

انتخاب محصول با حاشیه سود مناسب

محصول خرد با توجه به تعداد سفارش بیشتر، درآمد کمتری داشته. شما هم چون سرمایتون محدوده برای تبلیغات تعداد سفارشتون کمه پس باید محصولی انتخاب کنید که با تعداد سفارش کمتر، درآمد خوبی براتون داشته باشه.در زیر لیست محصولات با حاشیه سود بالا رو براتون تهیه کردم.

بهرین ایده های محصول با حاشیه سود بالا برای آنلاین شاپ

نکته خیلی مهم:برای آنلاین شاپ شروع کار حتما با سرمایه کم شروع کنید و با افزایش تعداد سفارش، کم کم سرمایه رو افزایش و کار رو گسترش بدید. حالا سوال خیلی هاتون اینه منی که سرمایه ندارم چجوری آنلاین شاپ بزنم؟ تنها محدودیتون طرز فکرتونه! شما باید بعد از اینکه محصولت رو انتخاب کردی باید دنبال تامین کننده محصول بگردی. خیلی از کسب و کار ها دنبال راهی هستن که فروششون رو زیاد کنن و از خداشونه باهات همکاری کنن. شهرک های صنعتی، عمده فروشی ها و بازار های تولیدی منبع اصلی و بدون واسطه برای صحبت با تولیدی ها و کارخونه هاست.

1-کابینت آماده

ایده آنلاین شاپ کابینت آماده

برآورد درآمد از هر سفارش:1 الی 2 میلیون تومن
به یکی از تولیدی های کابینت آماده شهرتون میرید و باهاشون صحبت کنید که شما براشون مشتری جذب میکنی اوناهم برای هر فروش پورسانت بهت بدن.بازار بزرگی هم داره، بخاطر قیمت مناسب و ارزان مردم از این کابینت ها استقبال کردن.اگر در بلاگری هم توانایی داری خیلی میتونی موفق باشی.چن تا کلیپ خوب از محیط تولیدی و مدل های کابینت میگیری و خودت هم جلوی دوربین در موردشون صحبت میکنی.روش های جذب مشتری هم در ادامه بهت میگم.کانکس اداری، ویلایی، مسکونی و کارگاهی جزو مدل های پرفروش این حوزه هستش.

2-کانکس های پیش ساخته

برآورد درآمد از هر سفارش:5 الی 15 میلیون تومن

مصالح ساختمونی خیلی گرون شدن به همین خاطر استقبال از خونه های پیش ساخته در چند سال اخیر رونق خوبی داشته. شما میتونید با یک تولیدی کانکس های پیش ساخته همکاری کنید و از هر سفارش پورسانت خودتون رو بگیرید.

3-فروش بدلیجات

بدلیجات کیلویی عمده

برآورد درآمد از هر سفارش:150 الی 600 هزار تومن

بدلیجات جزو محصولاتی هستش که قیمت مشخصی نداره. راهنمای کاملش رو در مقاله : کار پرسود خرید اکسسوری به صورت عمده – کیلویی بخر تکی بفروش 💎 میتونید مطالعه کنید.مخاطب هدفتون بیشتر خانوم ها هستن. شما باید روی مناسبت های مختلف خیلی تمرکز کنید چون بیشترین فروشتون رو رقم میزنه.پیج اینستاگرامتون اگر خوب پیشرفت بدید فروش عجیبی رو تجربه میکنید.

4-فروشگاه آنلاین  لباس

فروشگاه لباس ایده آنلاین شاپ-

برآورد درآمد از هر سفارش:150 الی 800 هزار تومن

حوزه پوشاک تنوع بالایی داره.نکته مهمی که باید توجه کنید اینه که به صورت تخصصی و خلاقانه روی یک بخش کار کنید.مثلا یک فروشگاه بزنید که محصولاتتون رنگشون مشکی باشه یا مثلا سفید.یک فروشگاه کلاه راه اندازی کنید که تمام مدل ها  رو داشته باشید.برای تامین محصول هم با تولیدی ها کار کنید. بخش لباس مردانه هم فروشگاه خودمون خیلی قوی کار کرده و هر هفته 20 30 مدل جدید شارژ میشه.میتونید عمده سفارش بدید.

قدم دوم

تامین محصول

تامین محصول آنلاین شاپ

 

منابع اصلی برای تامین محصول عبارت است از : شهرک های صنعتی، مراکز و بازار های تولیدی(باید بپرسید برای آدرسشون) و عمده فروشی ها (مثل سایت خودمون)

اگر سرمایه ندارید باید به صورت پورسانتی کار کنید.به این صورت که با تامین کننده صحبت میکنید که سفارشاتی که شما میگیرید برای مشتری بفرسته و پورسانت خودتون رو بردارید.این نکته خیلیه مهمه: شما باید به عکس محصولات و گرفتن ویدیو محصول در صورت نیاز دسترسی داشته باشید.همچنین خرید حضوری و پرداخت درب منزل خیلی در موفقیت کسب و کارتون مهمه چون خیلی از مشتری ها اعتماد ندارن اول هزینه رو پرداخت کنن.

اگر سرمایه دارید خودتون محصول رو خریداری کنید و انبار کنید.برای عکاسی از محصول هم با گوشیتون میتونید انجام بدید فقط نکتش اینه سعی کنید عکس با کیفیتی بگیرید بع ببرید داخل سایت remove.bg پس زمینش رو با یک کلیک حذف کنید.حتی میتونید بک گراوند های حرفه ای هم براش بزارید با این سایت. آموزش حذف پس زمینه محصول رو در فیلم زیر ببینید.

قدم سوم

نحوه بازاریابی و جذب مشتری

ثبت نام در پنل همکاری در فروش دیجی کالا

گزارش سال 1402 دیجی کالا نشون میده هر فروشنده میانگین بالای 300 میلیون در ماه فروش داشته. نصف فروش های اینترنتی در سایت دیجی کالا اتفاق میوفته.پس از بازاری به این بزرگی نباید چشم پوشی کنید. در همکاری در فروش دیجی کالا عضو بشید و محصولاتتون رو اونجا عرضه کنید.

مقایسه قیمت کوردیاشاپ با دیجی کالا

بیاید یه مقایسه قیمت از یکی از محصولاتمون داشته باشیم.

هودی دورس سه نخ پنبه خارخورده درجه یک رو شما از ما عمده میخرید 425 تومن البته تعداد سفارشتون هم بره بالا واستون 382 تومن میوفته. حالا همون هودی در دیجی کالا 1 میلیون و 820 قیمت خورده! 

لینک محصول فوق در دیجی کالا کلیک کنید

اگر نمیدونید چجوری باید با دیجی کالا همکاری کنید رامون طالع یک مینی دوره رایگان کسب درآمد از دیجی کالا داره که 0 تا 100 فروشنده شدن در دیجی کالا رو به صورت عملی با ترفند هاش بهتون نشون میده.

دوره کسب درآمد از دیجی کالا

دانلود دوره 

 

شبکه های اجتماعی

شما باید جایی حضور داشته باشید که مشتری هست.عمده فعالیتتون باید در اینستاگرام باشه و یک پیج خوب بالا بیارید.کانال تلگرام هم داشته باشید و لیست قیمت محصولاتتون رو اونجا بزارید همچنین میتونید آخرین تخفیف ها و اطلاعیه ها رو برای مشتری های ثابتتون بفرستید.حفظ مشتری ثابت تا جذب مشتری جدید خیلی مهمتره و طبق آمار هزینه جذب مشتری جدید 10 برابر پشتیبانی مشتری های ثابته. در کل بنای کسب و کارتون مشتری های ثابتتونه.

 

سایت های درج آگهی

ساخت فروشگاه دیوار 

فروشگاه دیوارتون رو حتما حتما باید فعال کنید و به صورت منظم و بر اساس بودجتون آگهی بزارید.سعی کنید 20 درصد درآمدی که کسب میکنید برای تبلیغات در نظر بگیرید.دیوار برای هر آگهی 35 تومن میگیره.ولی واقعا ارزشش رو داره و اگر خوب عمل کنید سفارش های زیادی میگیرید.

لیست سایت ها و پلتفرم هایی که باید فعالیت کنید:

شیپور

ثبت حداقل 6 آگهی در ماه.با هر شماره میتونید تا 3 آگهی رایگان بزارید.

باسلام

ساخت فروشگاه و بارگذاری تعدادی از محصولات. این نکته رو بگم که باسلام تا محصول به دست مشتری نرسه پول رو بهتون نمیده. پس اگر محصول رو مستقیم از تامین کننده برای مشتری ارسال می کنی باید یا خودت اول محصول رو بخری یا با تامین کننده هماهنگ کنی.

سایت های ثبت آگهی نامحدود

پیندو

ثبت 15 آگهی در ماه – یکی از پلتفرم های دیجی کالاست.حتما یک فروشگاه داخلش بسازید. ویژگی خوبش اینه که میتونید به صورت نامحدود آگهی بزارید.پرداخت امن هم داره برای مشتری.

نیاز روز

ثبت 15 آگهی در ماه

ایستگاه

ثبت 10 آگهی در ماه

ثبت سایت در ترب و ایمالز (خیلی مهم)

روش های ثبت فروشگاه در ترب

ثبت فروشگاه در ترب 

اگر هزینه طراحی سایت دارید یک سایت خوب بالا بیارید (خواستید خودم 1 سایت حرفه ای براتون طراحی میکنم). اگر هزینه ندارید در باسلام یک غرفه بسازید تا جایی که اطلاع دارم باسلام در ترب ثبت شده و محصولات کاربراش رو هم در ترب نشون میده. ترب بازدید های هدفمندی براتون میفرسته که خیلی هاشون هم سفارش میدن.به تازگی ترب امکان ثبت فروشگاه حضوری رو هم فعال کرده که در اون پنل هم حتما ثبت نام کنید.سایت ایمالز هم میتونید سایتتون رو ثبت کنید ولی به اندازه ترب براتون ورودی نمیفرسته.

تبلیغات (برای گسترش کار)

آپارات

در آپارات یک اکانت بسازید و فیلم های محصولاتتون رو بارگذاری کنید.سعی کنید عنوان و توضیحات خوبی برای ویدیوهاتون بنویسید. اگر بودجه داشتید از سرویس تبلیغات آپارات استفاده کنید. در واقع هدف اصلی برندسازی هستش. کاربری که برندتون رو قبل از آشنایی با شما دیده باشه بیشتر اعتماد میکنه. تبلیغات به ازای تعداد نمایشه و برای هر نمایش بستگی به حوزه حداقل 50 تومنه. تمرکز بر روی نام برند هدف اینگونه تبلیغات هستش.

یکتانت

اگر سایت دارید بعد از رسیدن بازدیدکنندگان سایت به بالای 4000 نفر، سرویس تبلیغات ریتارگتینگ یکتانت رو فعال کنید. به این صورته که کاربری که وارد سایت میشه بعد از خروج، یکتانت آی پیش رو ذخیره میکنه و تبلیغی که شما مشخص کردید، در  هر سایتی که بره براش نشون میده. اینگونه نبلیغات هم روی برند سازی تاثیر داره هم احتمال برگشت کاربر رو بالا میبره.

اسپانسری بلاگر ها و یوتیوبر ها

پس از 1 سال فعالیت ، اگر بودجه داشتید مقداری از درآمدتون رو برای این بخش بزارید. شما با یک بلاگر یا یوتیوبر صحبت میکنید که در مورد محصولتون یک فیلم در قالب بررسی محصول بسازه. توجه کنید ویدیو نباید تبلیغاتی باشه باید در حالت پیشنهاد، از طرف بلاگر یا یوتیوبر به کاربر باشه.

تبلیغات محیطی

اگر مغازه داشته باشید میتونید کارت های تبلیغاتی چاپ کنید و به مشتری هاتون بدید و اونا رو تشویق کنید آنلاین سفارش بدن . اگر با تامین کننده ها کار میکنید بنر چاپ کنید و در محل تولیدی نصب کنید. یا در مکان هایی که میدونید مشتری های هدفتون حضور دارن تبلیغات محیطی انجام بدید.

کوردیاشاپ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *